Monday, September 13, 2010

folosesc de aproximativ e luni jumate ceaiu Deniplant

.Lori ~Alex.: buna ziua
.Lori ~Alex.: ma numesc G........I...... si folosesc de aproximativ e luni jumate ceaiu Deniplant
.Lori ~Alex.: mi-a mers foarte bine
.Lori ~Alex.: pe tot corpu erau numai pete albe
.Lori ~Alex.: cu foarte foarte mici punctulete de coaja
.Lori ~Alex.: vara acesta am fost si la strand
.Lori ~Alex.: si soarele imi facea foarte bine
.Lori ~Alex.: de la soare cojile se uscau si picau si ramanea pete albe
.Lori ~Alex.: am intrerupt ceaiul circa 1 saptamana
.Lori ~Alex.: deoarece ati fost in concediu luna august
.Lori ~Alex.: si in acest timp
.Lori ~Alex.: usor usort
.Lori ~Alex.: au inceput sa se ingroase acel;e punctulete
.Lori ~Alex.: si sa se mareasca
.Lori ~Alex.: sunt putin ingandurata
.Lori ~Alex.: ...
.Lori ~Alex.: folosesc ceaiul de aprozimativ 2 luni jumate
BUZZ!!!
giurgiu gheorghe: buna ziu
giurgiu gheorghe: ziua
.Lori ~Alex.: buna ziua
giurgiu gheorghe: soarele a grabit un pic la suprafata
giurgiu gheorghe: faptul ca ati intrerupt ceaiul cand nu trebuia este si normal sa nu mai actioneze
giurgiu gheorghe: ceaiul trebuie baut pana se rezolva definitiv problemele interne caer duc la declansarea acestei boli
.Lori ~Alex.: pai l-am intrerupt
.Lori ~Alex.: fiindca ati fost in concediu \
giurgiu gheorghe: am inteles
giurgiu gheorghe: la farmacie au avut
.Lori ~Alex.: nu am stiut
.Lori ~Alex.'s status is now "

No comments: