Saturday, November 22, 2008

Imuniplant gratuit

Show Recent Messages (F3)

lili 2007: buna seara
lili 2007: am vazut mesajul dumneavoastra pe forumitalia
BUZZ!!!
giurgiu gheorghe: buna seara
BUZZ!!!
lili 2007: am vazut mesajul dv pe forum
giurgiu gheorghe: da in legatura cu?
lili 2007: ceaiul
lili 2007: eu sunt lylysor de pe forumitalia
giurgiu gheorghe: da acumstiu
giurgiu gheorghe: ceaiul imuniplant
lili 2007: da
giurgiu gheorghe: ati vizitat www.imuniplant.ro
lili 2007: da am intrat pe site
giurgiu gheorghe: bun si ati dori sa folositi acest ceai
lili 2007: dar nu stiu daca la mine este eficient
giurgiu gheorghe: pai eu de acea v-am spus sa cititi ce am scrie eu acolo
giurgiu gheorghe: intarestre sistemul imunitar
giurgiu gheorghe: ceea ce sunt convins ca aveti nevoi
lili 2007: dar am vazut ca-i scump
lili 2007: e 150 ron
giurgiu gheorghe: cum am precizat si pe forum il puteti primi gratuit
lili 2007: multumesc frumos
giurgiu gheorghe: daca va hotarati sa-mi dati adresa unde sa trimitem ceaiul
lili 2007: numele meu este
giurgiu gheorghe: dupa ce vedeti cum e , daca sunteti multumita ne spuneti si va mai trimitetm
lili 2007: T........L.....-LIA....
lili 2007: Craiova,Dolj,cod 200409
giurgiu gheorghe: ok luni va pleca coletul de la noi cu posta romana
giurgiu gheorghe: dupa 3-4 zile daca nu primiti de la posta instiintare, mergeti si intrebati de colet
lili 2007: ok
lili 2007: multumesc din suflet
giurgiu gheorghe: dupa ce primiti coletul si cititi [prospectul cu modalitatea de preparare si administrare, daca mai aveti nelamuriri ma contactati
giurgiu gheorghe: cu placere

No comments: